andiiex

Ommöblerat!

Publicerad 2013-09-02 17:39:51 i Allmänt,

 
Vi har som jag nämnde tidigare möblerat om lite här hemma. Vi hade två väldigt stora problem som det var förut. 1. Sängen ramlade isär hela tiden. 2. Jag hade inget skrivbord.

Sängen böt vi därför ut till min säng som jag har haft hos päronen, men denna är dock lite mindre. Men mycket mycket bättre! Så vi är glada ändå! Vi sover ändå som en kringla! Det andra problemet som jag hade var ju att Erik hade skrivbordet för sig själv och jag kunde bara sitta i soffan eller i köket. Soffan ger mig ryggproblem om jag sitter med datorn på bordet och köket har en fläkt som aldrig slutar gå, så det är massor av brus därinne!
 
Därför har vi nu satt in en likadan "skrivbordsskiva" som vi har på ena sidan hyllan på andra sidan. Så jag och Erik har varsin sida! Fantastiskt! Jag som alltid älskat att ha mitt eget lilla "work-space" är överlycklig!
 
Så fort jag får pengar från CSN så ska jag till Ikea och handla stol (köksstolen på bilden), skrivbordslampa och magneter! WOP WOOP
 
XOXO,
Andie
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-05 22:59:34

LYCKAT!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela