andiiex

Det vankas långhelg!

Publicerad 2013-09-12 17:59:39 i Allmänt,

Woop wop!

Ingen skola förens onsdag! Fantastiskt! :) 
Imorgon drar jag till Vrås med Amanda, detta för att besöka ikea och så klart för att spendera tid med min allra bästa vän! Efter så drar vi tillsammans till Enköping, där jag ska spendera en natt hos mina päron. På lördagen ska jag försöka trycka in ett besök hos farmor och farfar innan jag drar tillbaka till Etuna :)

Måndag vankas lek i hundgården med Emilie och Melvin, det längtar Teemo till! Han fick träffa Melvin en snabbis idag, men det var efter en lång promenad, så då ville han mest vila. På tisdagen ska jag försöka besöka djurmagasinet och Tunapark för att kika lite. Jag vill bara passa på medans jag har bilen, den ska nämligen lämnas hos päronen helgen efter det :) 
Onsdag är det skola igen, torsdag också! Sen fredag drar vi till Enköping igeeeeen! OJOJOJ. Nu fick ni mina planer för en hel vecka framåt! :) 
Ha.

(En gammal, men kreativ bild!)
 
XOXO,
Andiie

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-12 20:42:16

LOVE IT! (one more time)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela