andiiex

Underbaraste dagen på veckan...

Publicerad 2013-10-26 19:26:43 i Allmänt,

Det är definitivt lördagar i alla fall. 

Idag har jag inte lyckats med något, men det är lite det bästa med lördagar också. Jag har faktiskt bara spelat spel, duschat, fixat naglarna och just nu lagar jag mat. Rakade till och med benen, det var första gången på veckor! Jag har varit en sådan gris, inte ett dugg jävla nyttig är jag heller! 

Både jag och Erik är i en svacka just nu. Inget lockar, bara massa onyttiga godsaker.

Teemo däremot är vår lilla solstråle i vår lilla dal av depp, han är alltid glad och hans glädje när jag vaknar på morgonen eller när jag kommer hem från skolan är det absolut bästa jag vet. Men kolla denna söta bild på Teemo och ett papper vi fick från Royal Canin, visst var det en passade bild?

 
Nu måste jag ställe in den sprödbakade fisken i ugnen och göra lite Hollandaise-sås :) Ha en trevlig lördag kväll!

xoxo
Andiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela