andiiex

Åh, vilken tråkig dag!

Publicerad 2013-10-29 22:40:58 i Allmänt,

Idag har inte mycket hänt, legat hemma och latat mig. Teemo har gjort mig sällskap i sängen nästan hela dagen och har "hjälpt" mig jobba lite vid datorn. Han är otroligt hjälpsam, den där lilla hunden, expert på att trycka på tangentbordet i alla fall! ;)
 
Erik har varit på jobbet, så vi har varit själva nästan hela dagen och myst bara. Fixade med att ringa och skälla på posten, spåra upp 2 paket, skällde på cdon och sedan ringde jag försäkringsbolaget angående mitt ärr :). Började skriva på ett inlägg som ska handla om nya Pokémon X&Y. Så fick lite nyttiga saker gjort! 
 
Här är jag!
 
 
xoxo,
Andiie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela