andiiex

Tenta-vecka!

Publicerad 2013-11-07 12:31:04 i Allmänt,

Woopwoop bloggish. 
Här var det uppdatering så det är smockfullt med inlägg.... *ironi*
 
Anledningen till är ju att jag i alla fall den här veckan har en hemtenta att göra! Förra veckan hade vi ett annat arbete att göra, så det är ganska fullt i vardagen! 
Just nu befinner jag mig hemma hos Johanna i Nyköping för att plugga, Emilie är här med mig. Jag är i princip klar nu, ska dubbelkolla och läsa igenom. Men själva innehållet är i praktiken klart. Så nu ska jag hjälpa Johanna med att laga lite lunch, sedan fortsätta med att plugga! INLÄMNING IMORGON!
 
 
Kolla vilken sliten tjej som typ sovit 4 timmar inatt, hann knappt borsta håret imorse innan Emilie stod utanför!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela