andiiex

Invigde min Stavmixer!

Publicerad 2013-05-23 19:41:58 i Allmänt,

Hola Amigos!
 
Jag har haft en enormt påfrestande vecka, så har mest legat i sängen hela kvällarna. Arbetet som vi har gjort i skolan just nu har tagit alla mina krafter och jag har haft ont i huvudet i 3 dagar. Igår när jag kom hem från skolan vid kl 16 så somnade jag, sedan lagade jag mat, somnade om, gick ut med hunden och sedan somnade om, vaknade på morgonen vid kl 7. Dvs totalt sov jag nog 15 timmar. Men det behövdes, för idag... Ingen huvudvärk!
 
Jag har även på eftermiddagen lämnat in arbetet, så det är äntligen ur vägen också! Sååå skönt. Tentan kommer ut den 31 Maj, innan dess har jag inte mycket att göra :) 
 
Så nu fick jag för mig att inviga min nya stavmixer, gjorde en jordgubbs-smoothie typ. Mer som en jordgubbsmjöldryck. Men ändå, den var god! Nu ska jag stirra på Erik medans han lagar mat, sedan äta! Innan jag somnar så ska jag även packa, för imorgon drar vi till Enköping :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela