andiiex

Oj då!

Publicerad 2013-07-18 23:29:13 i Allmänt,

Jag klantade mig ganska rejält när jag skrev det tidigare inlägget, jag skrev att det var över en hel vecka sedan jag uppdaterade... Det stämde inte riktigt, det var mer än 3 veckor sedan. Opps. Tiden går fort på sommaren och speciellt när man är ledig och bara njuter. 
 
Jag ska dock försöka uppdatera mera! 
Nu är vi hemma i Eskilstuna och imorgon vankas tvättdag, för att på lördag åker vi ner till Jogersö där mina föräldrar är för att bo i husvagn några dagar! Så imorgon ska jag ner på stan för några ärenden och sedan packa!
 
 

Kommentarer

Postat av: Leia ♥

Publicerad 2013-07-20 16:55:43

Nog går tiden fort alltid!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela