andiiex

Men tjena!

Publicerad 2013-08-17 13:56:26 i Allmänt,

Men tjenixen Bloggish! 

Idag är det en plugg dag, så inget annat än plugg ska göras fram till minst kl 16. Just nu har jag lunchrast, från 13-14, så strax ska jag plugga igen. Jag har ju en omtenta denna vecka, som ska vara inne på torsdag så jag har skrivit ett plugg-schema! Dock måste jag säga att det går otroligt bra! Jag satt ju hela i torsdags och pluggade med Johanna. Jag tror aldrig vi har varit så fokuserade! 
Jag är stolt över mig själv, för nu ska jag klara det här! :) 
 
Hehe, så jag har inte mycket annat att säga än att igår va vi även i Enköping bara snabbt över dagen. Teemos stygn är nu borta, men tratten ska sitta på tills ikväll iaf. Åh, jag längtar tills jag får ta av den, vill ha tillbaka min lilla buse som han brukar vara. Irriterande i alla sina former ;) 
 
Hehe. Aja, 5 minuter till, så nu ska jag kika in på twitter snabbt, sedan fortsätta! 
XOXO, 

Andiie

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela