andiiex

Irriterad tjej.

Publicerad 2013-08-24 19:30:29 i Allmänt,

Åh, jag har haft så underbara senaste dagarna! 

Bara latat mig i några dagar, sedan åkte jag till Enköping för att hälsa på en vän och träffa familjen. Nu är jag hemma igen i Etuna tillsammans med min sambo och min lilla voffsing, som är en otroligt olydig hund just nu...
 
Det som irriterar mig är flera faktorer. Bland annat att skolan böt ut en av böckerna på litteraturlistan och jag har redan beställt mina böcker, så nu måste jag skicka tillbaka en av dem. Den nya är beställd, kostade typ 100 kr mer också. Tack MDH, ni vill bara göra mig pank. 

Flera EXTREMT irriterande faktorer finns, men de är lite för personliga för att skriva på en blogg. Men BLÄ PÅ ALLT SÄGER JAG BARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela