andiiex

Gooood Morgon!

Publicerad 2013-08-28 10:21:22 i Allmänt,

Idag är ingen vanlig dag för det är... Vänta, det är en vanlig dag? 

Haha! Det är faktiskt inget speciellt med idag, men jag är på väldigt bra humör! Vi ska åka till Enköping senare idag, Erik ska bara slänga upp en youtube-video innan vi åker. Så jag är väl på bra humör på grund utav det, jag hoppas på att få träffa några vänner där och umgås med familjen osv :) 

Om en vecka börjar skolan för mig, så nu ska jag njuta till fullo innan dess! På tal om det, måste springa ner till ica och hämta mitt paket med skolböcker. Yay. Fattigare än fattigast kommer böckerna göra mig! 
 
Ha det gött!

XOXO,
Andie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela