andiiex

Dagen hittills.

Publicerad 2013-08-11 19:47:43 i Allmänt,

Dagen började med att jag gick upp och åt lite frukost för jag tänkte: "Idag ska jag fan åka till Tuna Park och shoppa lite" så som jag tänkt i typ 4 dagar nu utan att det händer. Sedan ringde Eriks telefon och då var svärmor, svärbror med flickvän på väg hit för att hämta en kostym som ska lånas. 
 
Så då slängde jag på mig kläder och smink, samt städade lite snabbt som attans! Hallelujah!!
(Städningen blev gjord!)
 
Sedan kom de hit och drack lite kaffe, Johan provade kostym och sedan drog vi till Slagsta och käkade glass! Hehe, nu är jag hemma igen och gör ingenting och jag hann inte shoppa heller... hehe. Jaja, en dag imorgon också va? 
 
(Mina gardiner gör rummet rosa)
 
XOXO,
Andiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela