andiiex

07.56 ... omg

Publicerad 2010-05-30 08:02:56 i Allmänt,

Hejsvejs. Just nu är klockan 07.57 och jag känner att oj :o Var försvann hela natten xD ?!
Har varit uppe precis hela natten och natha ligger och sover på sin säng -,-' *suck* KAN HON ALDRIG VARA VAKEN EN HEL NATT XD ?! 

Men igår innan jag åkte hit var jag iaf i Västerås med mamma och pappa :D Jag kom hem med ett par nya klackar och ett "laptop-bord", eller vafan man ska kalla det xD haha. Päronen köpte en ny teve eftersom vår var broken. :o Men nu är det fixat. hehe. Idag(alltså söndag), så blire nog att åka hem så fort mina päron vaknat, sedan sova några timmar innan vi ska bort till farmor runt klockan 6 xD haha. 
Men nu ska jag fortsätta kolla på Tarzan, som visas på nathas dator medans hon sover -,- haha.


- Jag i min fina lan-keps XD HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela