andiiex

Högskolan Väst - Trollhättan

Publicerad 2010-08-30 09:37:44 i Allmänt,


- De hade häftigt lysande bollar utanför entrén, så jag behövde leka lite!


- Den fina skylten och så är bilden tagen mot stan.


- Den ganska maffiga entrén :o Mamma och Bror på bilden.

Nu ska jag iaf torka disken, packa ihop min väska och göra klart mina läxor. Eftersom jag tagit ledigt för att vara här med min bror (A) Men vi åker hem ikväll, så det blir en lååååång resa :o

HEJSVEJS.
(blir förmodligen ingen uppdatering förens imorgon kväll.. kanske.)

Kommentarer

Postat av: Helena Gånheim

Publicerad 2010-08-31 16:41:26

Man kan fundera vem som har mest bråttom in?

Postat av: Dixi Wonderland

Publicerad 2010-08-31 17:38:20

Svar: aww tack så mycket ska kolla med en gång :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela