andiiex

Ullared!

Publicerad 2013-11-19 15:57:00 i Allmänt,

Bilresan startade från Johanna i Nyköping 05.08, vi va framme ca 09.30! Resan gick hyffsat snabbt kändes det som! Johanna och Emilie turades om att köra! :) När vi kom fram så var det ju såklart kö, så vi skaffade vagnar och sedan i kön så skaffade vi varsin Chai-Latte och mackor! 
 
 
 
Vi stod i kö i 2,5 timmar... Blä. Dumma som vi va så lämnade vi jackorna i bilen! Vi tänkte ju bara att dem vill man ju inte ha inne i köpcentret, men ack, det ångrar jag nu! (förkyld).
 
Sedan dagen inne på köpcentret blev hektisk, såsom Ullared ska vara. Men massor blev köpt och jag är otroligt nöjd med mina köp!
 
Sedan när köpcentret stängde käkade vi middag på Harry's, mums med pizza. Sedan körde vi iväg till Alkoven, ett B&B, där vi skulle sova. Här är vårt lilla söta rum:
 
 
Sen myste vi bara inne på rummet. Tjejerna körde tävling om vem som kunde få in flest Ost-hjärtan i munnen. Emilie vann.
 
 
 
Andra dagen så var vi mycket tidigare på Ullared, vilket gjorde att vi slapp köerna. Vi shoppade fram till kl 13, sen började vi åka hemåt. Vilket var otroligt bra för då kom jag hem till Enköping i hyffsad tid. Vi shoppade inte så mycket, nejnej. Ni ser ju hur tom bilen blev:
 
 
Sedan blev vi alla beroende av bitstrips också... Måste bara visa denna för den är så äckligt korrekt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela