andiiex

#Praktiserar

Publicerad 2013-11-19 09:36:42 i Allmänt,

Nu har det varit sådär otroligt lite uppdatering igen.
Denna gång är det väldigt självklart varför, har flyttat hem igen för att praktisera i 10 veckor. Så förra söndagen åkte vi till Enköping. Sedan har det varit praktik i en vecka, med en begravning i mitten också. Söndags drog vi ner till Nyköping, sedan lör-sön spenderades på Ullared. Såå har varit lagom upptagen...

Nu är jag även förkyld! Jag har fruktansvärt ont i halsen, är snorig i näsan och fluffig i huvudet. Så usch. Just nu är jag på praktiken ute på Lillkyrka skolan, men min mentor har ett samtal jag ej får medverka i. Så leker med min dator istället. Det är tillåtet här! :) 
 
Här är en bild på Teemo från igår kväll! Detta är hans favorit ställe hemma hos svärmor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela