andiiex

Blurp Blurp.

Publicerad 2013-11-21 12:56:53 i Allmänt,

 
Teemo och jag satt vid photobooth igår. Nördiga.
 
Förövrigt mår jag så fruktansvärt dåligt. Förkyld som attans. Usch. Nu vill jag må bra igen och kunna njuta av praktiken! Jag har förövrigt jätte roligt på "jobbet" men inte kul när näsan är täppt och huvudet fluffigt! (Fluffigt är mitt ord för ett "feberhuvud", ni vet när huvudet känns så konstigt). 
 
Nu ska jag förövrigt läsa en av mina skolböcker, sedan efter jobbet ska vi vinka av Erik vid tågstationen :) Han lämnar mig och Teemo ensamma tills lördag då vi åker hem till Etuna över natten! 

Nu ska jag läsa! 
XOXO
Andie.
 

Kommentarer

Postat av: linah

Publicerad 2013-12-09 16:55:52

så gulligt:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela