andiiex

Nyligen hemkommen!

Publicerad 2013-03-31 18:26:51 i Allmänt,

Vi har för bara någon timme sedan kommit hem från Enköping, så nu sitter jag här och dricker min Monster och strax ska jag göra lite middag. 

Teemo har varit med om så otroligt mycket den här helgen. Vi har varit hos Ulla, som har en katt. Dit kom även Johan & Amanda med deras hund, vilket inte blev ett bra möte. Vi har varit hos mina föräldrar där det finns två katter, inte världens bästa möte kanske, men inte hemskt. Vi har hälsat på hos min mormor, Eriks pappa och mina farföräldrar. Även hos farmor fick han möta Elsa, som är en lite större hund. De började busa även om Teemo var lite rädd, hon är ju så stor i jämförelse ;) ha.

Men just nu ligger han på golvet och leker med en pappersrulle med lite godis i, medans jag och Erik har återgått till våra datorer. Ikväll och imorgon blir att bara ta det lugnt! 

PUSS OCH HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela