andiiex

Tisdag!

Publicerad 2013-06-25 19:14:23 i Allmänt,

Oj oj oj, Idag är det redan Tisdag.

Min kusin följde som sagt med mig hem i söndags och nu har hon åkt hem till sig igen för någon timme sedan. Vi spenderade dagen igår till att shoppa och sedan äta glass på Slagsta Glass, kolla in deras hemsida HÄR och all god glass de har! Vi åt upp glassarna så snabbt så vi tog inte ens kort på dem. Ha.
 
Shopping resulterade i en ny kjol och ett linne till mig, sedan lite saker till Teemo, såsom tuggben, fästingpenna och mer bajspåsar. Julia köpte även ett linne till sig själv :)
 
Nu är jag på väg ut på en promenix, dock måste jag väcka hunden för han är otroligt trött idag! 
XOXO

En fin bild på min älskling från midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela