andiiex

Lever du än?

Publicerad 2013-12-02 13:34:57 i Allmänt,

 
Ja, jag lever! 
Ibland kan man tro att så inte är fallet, men det gör jag!
 
Livet är lite hektiskt just nu. Jag praktiserar, jag pluggar och jag försöker umgås med alla möjliga, både i Etuna och i Enköping! :) Spenderar veckodagarna i Enköping och träffar kompiser på eftermiddagarna och helgerna spenderar jag i Etuna med min kära sambo och doggy, som jag nästan aldrig får träffa!
 
Nu har jag dock turen att Erik är ledig dessa vardagar, så nu är han i Enköping med mig och Teemo också! :) Så dem ska jag umgås med nu i 3 dagar! 

Nu sitter jag på praktiken och har rast, fick lite te och en mjuk pepparkaka.
Hihi.
Hejsvejs!

Kommentarer

Postat av: MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!

Publicerad 2013-12-10 15:34:30

Gott med lite fika :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela