andiiex

Jag vill spelaaa...

Publicerad 2013-12-12 09:11:37 i Allmänt,

 
Hej där.
Just nu sitter jag på kontoret på praktiken och har inget att göra. Min handledare sitter fast på motorvägen på vägen hit, så jag är ensam. Jag fick t.o.m. prata själv med två små killar som alltid kommer på torsdags morgnar. Så det var mitt första samtal ensam! :) Roligt.
 
Jag hade en så himla mysig natt också, somnade vid 23 och sov till klockan ringde vid 06.20, det var ju bara fantastiskt skönt :) Sen att jag fick ha sängen för mig själv också, inget elakt menat mot Erik eller Teemo, men förra natten var förjävlig!! Vi sov på en hårdmadrass på golvet och trängdes något otroligt! Jag var då vaken nästan hela natten! Så att bara få sova ordentligt var guldvärt! 
 
Men nu längtar jag mest hem dock, vill bara ta det lugnt och spela lite spel. Utan att oroa mig över något! 
Nu ska jag dock gå och hämta en kopp te, sedan hoppas jag på att min handledare ramlar in snart! 

xoxo,
Andie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela