andiiex

Glad Luciiia!

Publicerad 2013-12-13 10:18:31 i Allmänt,

Åh, va denna dag har börjat bra! 
Upp extra tidigt och ut med hunden! Sen extra tidigt till skolan för att det var luciatåg på gång, men det missade ju såklart jag! Men JAG FICK BILJETTER TILL MILEY CYRUS I MAJ!!! :D 

 
Så jag och Julia ska gå på hennes konsert den 30e maj! Åh va lycklig jag är! Alltid varit ett fan av Miley Cyrus ända sedan Hannah Montana började :) 
 
Eftermiddagen ska spenderas tillsammans med bror, så ska hem till honom direkt efter jobbet och där är även min Teemo-bebiiiisssss. Och kvällen så ska även våra kusiner joina oss för lite middag + film + spel! :) 

Fick även en så otroligt bra natts-sömn! Vi fick ju strömavbrott vid kl 21 igår, så vid kl 22 la jag mig och sov. Vaknade dock 05 när mamma var uppe och släckte alla lampor efter att strömen kommit tillbaka, sen somnade om 1 timme. Men bara så otroligt skönt var det! :) 
 
Nu slutar min rast och jag ska återgå till praktik-saker! ;)
xoxo,
Andie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela