andiiex

Idag var det MIN alla hjärtans dag!

Publicerad 2012-02-29 23:11:13 i Allmänt,

Jag hade en jätte dålig dag till att börja med. Det enda bra var min lilla sovmorgon. Men jag är så sur över allting dessa dagar. Men jag vaknade med typ universums skitigaste hår också bara för att igår kväll när jag duschade så tänkte jag "Nej, jag tvättade håret imorse, så behöver inte göra det nu så att jag inte sliter för mycket på håret"... Men fail, jag fick sticka in huvudet i duschen och shampoonera lite i alla fall!

Skola = Noll intressant att säga!

Efter skolan drog jag hem till Anna, min älskade vän, som jag skulle ha haft en dejt med på Alla Hjärtans dag, men eftersom jag låg hemma och sjuk då så blev det inget. Problemet var att Anna hade gjort hemgjord polka-glass bara för att jag kommer ihåg att den var så god när jag åt den för 2 år sedan. Så idag när jag kom till henne så fick jag ääääntligen min glass! Hon hade till och med sparat hela!


- Helt underbart god! Tack så hemskt mycket, Anna-baby! Du är den bästa vännen jag har!

Men efter att ha varit hos Anna i någon timme, så drog jag vidare till min älskade Erik :) Vi pussades och kramades lite, åt middag och nördade vid datorn :) Sedan vid kl 9 var det dags att dra hemåt. In i duschen och nu sitter jag här, jag har kollat massa videobloggar och nu ska jag kolla Big brother i sängen :) 

Wow. Mycket text. GODNATT PUSS!

- Denna lilla håriga knubbiga boll ska jag krypa ner bredvid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela