andiiex

Min kväll.(onödigt inlägg nr 3946)

Publicerad 2010-09-30 22:50:07 i Allmänt,

HAHA, jag måste bara skriva ett litet inlägg om hur min dag varit. 
Förmiddagen var ju dödstrist som vanligt, låg hemma och dryga med min jävla sjuka kropp som jag knappt orkat lyfta ur sängen på dagar! Men sen kom mamma och pappa hem iaf. Först får jag skor och trosor av mamma :D ! Sen så sitter de och beklagar sig över hur jobbiga dagar de haft, och är allmänt tjuriga.

SEN HELT PLÖTSLIGT! Som en blixt från klar himmel!
säger min mamma att hon har världens lust att tjocka sig och trösta äta! :O (SUPRISE!!!!) .... ForYouInformation så har detta nästan aldrig hänt förut och min mamma är definitivt inte den som käkar pizza varje dag! Så mamma och pappa stack och hämtade pizzorna, kom hem med ett paket till mig från CDON.COM :D

TRE BÖCKER FICK JAG! OJOJ! Härligt värre! En var bok till Engelska B i skolan och de andra två bara för att jag har de andra 3 böckerna i den serien (A) HA! Aja, nu ska jag fortsätta....

MAMMA VILL HA VIN OCKSÅ!
Så vi sitter vi bordet och har pizza, vin och .... DAM DAM DAAAAM.... Hur roligt som helst... jag satt och garva hela tiden... Även om det skadade min ooh så sköra hals just nu, så kunde jag inte låta bli! Så kul hade vi! 

..... detta inlägg blir bara onödigare och onödigare!


detta hände sedan:
1. vi tröck ner två piller i halsarna på våra två katter (mot mask alltså)
2. vi kollade på idol.
3. jag tog en dusch. MYCKET BRA GJORT! (Man är inte så fresh när man är sjuk)
4. Jag gjorde te.

Och nu sitter jag i min säng med min lilla gulliga pluttinuttiga äckliga lilla fulsöta häxkatt som pussar(läs biter) mig på tårna och så ska vi kolla på Cougar Town, för det är vad vi både vill bli när vi blir stora ;) ! Eller.... när jag blir stor och hon blir.... "Katt-stor"! 

P.S Jag mår mycket bättre idag! En klar förbättring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela