andiiex

En Lista på en Fredag!

Publicerad 2013-05-24 11:30:00 i Allmänt,

Hur ser ditt skrivbordsunderlägg ut?

En bild när du var 14.

Här är jag ca 15 år och en månad. Men det var den äldsta bilden som jag har på denna dator.

En bild på dig prick nu, på med webbkameran bara

Här sitter jag i mörkret! 

Det absolut sorgligaste som hänt dig i år?
Inte mycket hittills på 2013. Varit ett bra år än så länge, utan motgångar!

Det absolut roligaste som hände förra året?
Började högskolan, fick massa nya vänner och flyttade hemifrån :)

Senaste tre sms:en.
- "Skickade du till urkund? :)"
- "Det gör du rätt i!"
- "Åh va kul! :) härligt att de kommer till användning istället för att samla damm :)"

Aktuell obsession

musik: Lindsey Stirling
tv-serie: Revenge, Game of Thrones, Pretty Little Liars
kläder: Allt som är mysigt!
mat: Soppa!

Drömkille/tjej:
Min sambo? För han är den bästa som finns.

Bild från det bästa himla festen i ditt liv.

Allt med mina bästa tjejkompisar!

Ett jobb du inte kan tänka dig:
Äldrevården!

En (1) sak du stör dig på hos andra
Allt möjligt. Jag är egentligen en väldigt lätretlig människa som stör mig på mycket. Men senaste veckorna så har osäkerhet bland andra varit ett irritationsmoment för mig.

En (1) dålig sida hos dig själv
Envis och blir därför lätt tjurig när jag inte får som jag vill.

Bild på dig för exakt fyra år sen.

Maj 2009. Bästaste vännerna & jag!

En maträtt du är sugen på just nu.
Tacos!

Din plan för helgen?
Drar till Enköping idag! En natt hos svärmor, sedan lördag blir det lunch hos Anna och släkten kommer till mina föräldrar för att fira min födelsedag på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela