andiiex

Hemma ännu en gång!

Publicerad 2013-07-22 23:19:31 i Allmänt,

Nu har vi landat hemma i Etuna igen, men vad är sommaren utan att åka bort lite hela tiden?

Vi kom väl hemma strax innan kl 19 efter att ha varit på Jogersö Camping tillsammans med mina päron :) Jag, sambo och hund åkte ner i lördags och stannade tills idag. Vi har inte gjort något speciellt förutom solat, bada, spelat kort och ätit god mat. Min kära Johanna kom även och hälsade på, eftersom hon bor i Nyköping! Vi hade det väldigt trevligt.

Nu ska jag ut en snabb kissrunda med hunden och sedan tänker jag krypa ner och sova! Jag har även lyckats bränna ryggen, så den måste smörjas!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela