andiiex

Dålig.

Publicerad 2013-05-16 19:27:11 i Teemo,

Hej.
Jag är extremt dålig på att blogga. Jag säger hela tiden att jag skulle berätta om sist jag var i Enköping, men jag kommer aldrig till den punkten. 

Aja. 
Förra helgen var jag hos mina föräldrar tillsammans med hunden och Erik. Det resulterade i shopping och träffa hundkompisar till Teemo, samt så lagade jag godaste woken på pappas Mourikka! Så enormt gott var det! Yorkshieterriern är Charlie som Annie hade koll på. Tiken på bilden längst ner till vänster är Elsa som Teemo älskade väldigt mycket! ;)
 
 
Härlig kollage på lite allt möjligt från den helgen!

Kommentarer

Postat av: mams

Publicerad 2013-05-17 21:44:03

Och nu då älskade vännen? Var är du?

Postat av: mams

Publicerad 2013-05-17 22:00:40

Love your blogg my beautiful angel!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela