andiiex

Sommarlov!

Publicerad 2013-06-17 18:05:00 i Allmänt,

Jag har sommarlov, då gör man typ allt annat än att blogga.
 
Efter en vild helg i Nyköping, så spenderade jag en lugn vecka hemma, sedan nu i helgen har jag varit hos Päronen i Enköping. Även om det är skönt att vara hos päronen så var det var en minst sagt frustrerande helg från andra håll, vilket ledde till att jag mest längtade hem. Så nu är jag hemma i Eskilstuna igen, så himla skönt. Stannar gärna här och flyttar helst inte tillbaka till Enköping! 

Jag fick även mitt Animal Crossing: New Leaf till mitt 3DS, så har spelat väldigt mycket :) Förbeställde det för veckor sedan! Jag har även tagit långa och raska promenader med hunden, vilket är otroligt skönt. Idag gick jag 7 km med strålande sol hela vägen :) Teemos tassar gick så snabbt så vi stannade och kramades på en parkbänk halvvägs igenom. Sen när vi kom hem så började det spöregna, hagla och åska... Hallå, vi hade ju jätte fint nyss? Tur att vi hann in igen i alla fall!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela