andiiex

Har du någonsin:

Publicerad 2013-02-26 16:55:25 i Allmänt,

Dejtat två personer åt gången: Njaaa, knappast!

Varit kär: OH JA.

Förlorat någon speciell person: Förlorat som i dött? Ingen speciellt nära. Förlorat annars? Ja, det är klart!

Varit deprimerad: Haha, mer eller mindre!

Varit så trött att du somnat sittandes: Typ två veckor sen på en föreläsning. oops

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Jag har aldrig försökt! 

Brutit ett ben? Bara ett litet ben i foten!

Gjort nåt du ångrar? Jadå, massvis!

Hoppat Bungee Jump? Nej!

Ljugit för någon du tycker om? Mer eller mindre, ja!

Ätit en hel tårta? EN HEL? Aldrig!

Gjort bort dig offentligt? Ramlat på rumpan några gånger har jag gjort!

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: MASSOR sen jag började på MDH

Fått ditt hjärta krossat: Nej

Hur många barn vill du ha i framtiden: 2

Har du några husdjur?: Nej, men har planer framåt

Vill du ändra ditt namn: Nej!

Vilken tid vaknade du idag: 8.30 ungefär

Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov, tror jag!

Någonting som du längtar till: Kryssningen! Min födelsedag! Sommaren! 

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Inget just nu.

Vad lyssnar du på just nu: Erik som spelar TV-spel.

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Hade en klasskompis som hette Jens på lågstadiet!

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Andrea + några namn till

Stjärntecken: Oxe

Kille eller tjej: tjej 

Grundskola: Korsängsskolan

Gymnasie: Westerlundska gymnasiet

Högskola: Mälardalens högskola.

Hårfärg: Blont

Långt eller kort hår: Mitt emellan

Längd: 175 centimeter

Piercings: Bara öronen

Tattoos: Nej

Höger eller vänster: Högerhänt? 

Operation: Ja, opererade nacken i April

Sporten du spelar: INGA ALLS

 

JUST NU:

Äter du: en macka

Dricker du: grönt te

Är du på väg att: spela minecraft

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: ja

Vill du gifta dig: ja

Karriär i åtanke: Socionom

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Klart!

Mirakel: Njaaaaa.

Kärlek vid första ögonkastet: Oh ja!

Himlen: Nej.

Änglar: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela