andiiex

Bra jobbat!

Publicerad 2013-08-26 11:13:54 i Allmänt,

Jag älskar när man skriver ett inlägg och sen inser man dagen efter att man aldrig publicerat det. Attans.

Skrev i alla fall igår kväll att jag och Erik hade datenight! Vi åt god mat, och kollade på film med lite popcorn osv. Vi såg på "Oz, The Great and Powerful", väldigt bra film! Mycket bättre än vad jag förväntade mig. Sedan gick Gremlins på tv, så då fastnade vi framför den också! :)
 
Idag händer inte mycket, jag ska diska och dammsuga. That's it. Kanske få Erik att gå med på att möblera om! ;) Annars är jag mest irriterad över att jag inte har MTV och inte kan kolla på VMAs som var för någon timme sedan. Dåligt!
 
XOXO,
Andie

Kommentarer

Postat av: Adriana Aroose

Publicerad 2013-08-27 14:42:54

Hej, har tväling på bloggen du får gärna vara med om du vill! den är 100% seriös :)
http://aaroose.blogg.se/2013/august/vinn-valfri-sak-2.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela