andiiex

Kollar på Rosa Bandet.

Publicerad 2012-10-31 21:23:25 i Allmänt,

Tjolahopp.
Här sitter jag i soffan och stirrar på Rosa Bandet galan. Egentligen hade jag tänkt att kolla på de senaste Revenge-avsnitten som jag hade laddat ner. Men men... det kan jag ju försöka göra någon annan dag (om jag hinner). 

Jag har även ett avsnitt av The Vampire Diaries som ligger och väntar, men just nu så ser det ju ut som min helg är fullpackad. Jag har endast Torsdag kväll och Fredag morgon som kommer att spenderas med min familj :) Men  jag ser väldigt mycket fram emot att träffa alla mina saknade vänner! Nu blir det en bildbomb med vänner jag tänker träffa den här helgen:

Sötaste Ellinor!
 

Min älskade Anna!

Julia och Mirre <3

Therese <3

Amanda, min bästa bästa vän! Du vet att jag finns här för dig alltid <3 Speciellt i svåra tider som nu! 

Min söta kusin! <3


Jag ska även träffa Caroline som är min äldsta vän! Vi har känt varandra sen vi var minismåå! 

Ååh, nu längtar jag bara ännu mer tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela