andiiex

Min lägenhet: Vardagsrummet!

Publicerad 2012-11-28 17:05:00 i Allmänt,

Nu äre så.... att sist jag var i Enköping så pratade jag med mina kusin och hennes mamma om att de inte sett någonting av min lägenhet, på grund utav att de ännu inte kunnat hälsa på! Vilket är tråkigt, men jag hoppas att de gör det snart :) 

Men därför tänkte jag börja lägga upp lite bilder från min lägenhet, rum efter rum! Dåliga bilder från min iphone, men min digitalkamera tar ännu sämre bilder -.- !  Så jag tänkte att vi börjar med vardagsrum/sovrummet, men eftersom ena halvan ej var städat än ;) Så kör vi på vardagsrumsdelen först! Så här ser alltså mitt vardagsrum ut, nu även med ljusstake i fönstret:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela