andiiex

Är det slut nu?

Publicerad 2012-05-31 21:14:16 i Allmänt,


- Ointressant bild från Ellie's telefon på mig med en cola!

Idag har varit en mycket kort men otroligt speciell dag. Eftersom alla lärare har avslutat sina kurser och böckerna är inlämnade, så kan jag nu med glädje säga att detta var min sista dag i skolan innan studenten! Jag har inga lektioner kvar, så nu är det bara att vänta en vecka till studenten och sedan är det KLAAAART!

Jag har två lektioner, som bestod av bok-inlämning och betygssnack, sen åkte jag hem till Erik och är DONE WITH SCHOOL! Nu sitter jag här hemma och kollar videobloggar, samt spelar Assassins Creed :) Yay.
TOODELS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela