andiiex

Hjälp mig, mina vänner!

Publicerad 2012-03-31 20:47:55 i Allmänt,


- FUN FACT: Fick nyss reda på att Hannah Widerstedt har lika tröja som mig... Dax att göra sig av med denna nu!


Idag har jag suttit på Högskoleprovet hela dagen, därav inga inlägg! Men nu är jag hemma hos pojken och vi har lagat en härlig middag tillsammans med min svärmor. Alldeles strax ska vi ägna oss åt vår lördagsunderhållning, dvs. spela pokemon medans vi kollar på pokemon ;) Oh Yeah! 

TRYCK PÅ BILDEN! Jag ligger på 10:e plats nu, tack vare alla som hjälper mig med att klicka en gång varje dag! :) Om jag bara kommer till plats nr 3, så vinner jag en ipad och det vore helt fantastiskt bara det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela