andiiex

Min julvecka!

Publicerad 2012-12-27 20:06:44 i Allmänt,

Åh, på julen har man inte tid att blogga! 


På annandag var det ännu en julmiddag, denna gång hos min mormor! Så det var jätte trevligt och idag har vi varit fram och tillbaka till Eskilstuna för att ändra lite packning! På lördag drar vi till Egypten, så vi behövde hämta badkläderna! hehe. 

Vi kom dit vid 11 och åkte vid kl 15, så vi hann ändra packning, äta lunch och så satt jag upp vår nya hallmöbel! Dock tog jag kort på den med Snapchat och skickade till min kusin, så nu har jag inte kvar bilden... (Sämst med Snapchat!) 

Nu leker jag med datorn och väntar på middag! 
Imorgon kommer Erik hit och sover, sen kl 4 på lördag drar hela familjen till Arlanda, yayyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela