andiiex

I know who I want to take me home!

Publicerad 2012-04-29 13:52:54 i Allmänt,

Idag är det Söndag och imorgon är det Valborg! Jag är så himla glad och ser fram emot imorgon super mycket! Så just nu sitter jag här på sängen och sjunger högt så Erik blir irriterad! ;)

Vi ska antagligen dra ner till Hamnen idag för Erik's daddy behövde kanske hjälp med att fixa deras segelbåt, så om han ringer så ska vi åka ner dit. Sen ska jag dra hem en snabbis, för att jag har inte med mig några kläder att ha tills imorgon, så jag måste hämta det. Men först kanske jag borde bestämma mig vad jag ska ha på mig, men vi får se hur det blir! ;)


- Puss på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela