andiiex

Jag försöker men jag förlorar varje gång

Publicerad 2011-09-15 22:42:10 i Allmänt,

Åh, trött tjej här! 
Skola tills klockan 4 brukar vara enough för att få en trött, men när man har körlektion + ett besök till banken att göra så blir man bara ännu tröttare. När man sedan efter det(!) kommer hem och måste jobba massor av matte, ja då går nästan världen under! 
Det är som om man skulle dela ett polynom med 0, världen går under och allt blir bajs! 
hehe... mattehumor.. men skämtåsido!

Just nu är jag klar med alla mina ärenden och återigen stolt att Swedbank lyckats rätta till sina misstag... tyvärr gjorde ju det att jag kom åt mina pengar och de nu har försvunnit igen! ... Men det var trevligt att känna sig rik ett tag iaf! :)

Just nu längtar jag till imorrn, med antagligen en eller ingen lektion, det får vi se då! Sedan blir det ÄNTLIGEN en helg hos pojken igen, alldeles för länge sen nu! Jävla sjukdomar som förstör!

- De här skorna skulle jag aldrig gå ut med, men jag skulle kunna ställa dem i bokhyllan för att tassa omkring i hemma... Känner att "tassa" är fel ordval för ett par monsterklackar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela