andiiex

Oj oj....

Publicerad 2011-10-31 17:32:12 i Allmänt,

Haha, jag har inte uppdaterat sen jag fick körkort. Vad kan det bero på? Kan det vara så att jag inte gör något annat än att kör omkring och ser cool ut? Ja, jag tror fan det.

Men snabb genomgång av vad som hände sen:

Torsdag: Jag fick som sagt körkort och cruisade sedan till skolan, sedan till Erik och sedan till Sara :)

Fredag: Tog bilen till simhallen och skolan. Sedan blev det fin-lunch på Vita Elefanten, då min älskade Erik bjöd mig för att fira att jag fått körkort :D Sedan kördes det hem till mig och där blev det också en härlig fin middag med grillad entrecôte! Körde hem Erik igen och sedan sova.

Lördag: Upp vid kl 7 för att åka in till skolan och göra Högskoleprovet... jobbigaste lördagen någonsin... Jag var klar vid halv 17 och sedan hem, fixa sig och tillbaka till staden för att va på tjejkväll hos Tess :) 



Vi tog en liten cruise-tour där med. Skräckfilm blev det också, vilket resulterade i att jag vägrade sova själv och åkte hem till Erik vid kl 1 på natten. 

Söndag: Upp och hoppa i samma kläder som dagen innan. Jag kände mig så grymt äcklig, så det blev en snabbis hem för att duscha och packa lite saker att ha med för en natt till hos pojken min. Det blev sedan en myskväll och massor av pussar.

Måndag (IDAG): Vaknade, gjorde frukost, spelade massor, mös, duschade, gjorde lunch och åkte hem igen :) 


Nu ska jag jobba med grejer till mitt företag (Kolla in oss HÄR!), det är helt nytt, så ha tålamod med bristen på information hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela