andiiex

Huvudvärk, lite matte och en födelsedag!

Publicerad 2011-11-30 23:30:00 i Allmänt,

Oj, vilken hemsk/underbar dag!
Dagen började med en fruktansvärd huvudvärk, vilket gjorde att jag sket i skolan! Förutom en mattelektion, som var för viktig för att missa. Så klart, eftersom det är onsdag, så drog jag och älsklingen till simhallen och avverkade 1000m. 

Åh, sedan stressade jag hemmåt för att göra mig lite anständig och sedan drog jag in till Anna, som fyller 18 idag! Min bästaste vän! :) Helt sjukt att vi har lyckats blivit så gamla! haha! 


- Jag vet att Anna hatar att vara med på bild, men eftersom det är hennes födelsedag så får jag lov att visa denna hemska bild från i somras. Vi ser lika hemska ut båda två! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela