andiiex

I'll kiss your crown when life takes me down.

Publicerad 2011-03-15 23:53:14 i Allmänt,

Jag förstår verkligen inte varför jag ska sätta mig, mitt i natten, och skriva ett blogginlägg när jag egentligen inte ens har något att skriva om. Jag är speciell... Det är det minsta man kan säga.

Det är tisdag, iaf i 12 minuter till och jag tycker inte om tisdagar. De är jobbiga med alla lektioner och det är oftast den dagen man redan är trött på skolan igen efter helgen, det kan också vara på måndagar, men just denna vecka inföll "jag-är-trött"-dagen idag.

Det har väl ändå varit hyffsat eftersom jag hade en fantastiskt mysig helg med min pojkvän, som jag numera mobbar genom att kalla Erik-Ekorrgos... Han mördar mig snart, jag lovar. Sedan på söndagen värsta middagen med mina tjejer eftersom älskade Amanda fyllde 18, den snyggingen!

Måndagen började med att jag var vän med en gammal kär vän igen! VÄLDIGT BRA BÖRJAN!


- Random bild från restaurang i Trollhättan, oredigerad och fin.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-03-31 20:55:17

Fantastisk mat och bästa sällskapet!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela