andiiex

Kärlek är åtrån efter att få bli oemotståndligt åtrådd.

Publicerad 2011-06-26 19:04:13 i Allmänt,



Hallå där, köp blåbär. 
Här sitter lilla jag med ett glas juice och huvudvärk! 

Imorgon hoppas jag att det blir en väldigt bra dag! På morgonen är det min första körlektion på körskolan, vilket jag är pepp på och samtidigt lite nervös! Jag ska dock ha samma lärare som min bror hade och vad jag hört ska han vara awesome! 

Senare hoppas jag på att få min nya mobil som jag har väntat på sedan i onsdagskväll! Jävla midsommar som saktar ner mina beställningar! 

På kvällen blir det lite mys och sova hemma hos pojken :) Bästa slutet som en dag kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela