andiiex

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH!

Publicerad 2011-06-22 23:30:21 i Allmänt,

SÅKLART ... efter jag skrivit det vackra inlägget om att min touch-mobil gått sönder, så börjar jag såklart använda Nokian igen, som jag tycker är helt okej även om den är en "gammal" modell (läs: ej modern längre). Så idag när jag är hos min kära vän Natalie så ska jag smsa och märker helt plötsligt att en knapp saknas! AAAAH!
Tyvärr en ganska viktig knapp också... *suck* (eller... vad tolkar man som en viktig knapp? alla knappar är väl viktiga?) 

SKIT SAMMA! .... en ny mobil är beställd iaf, efter många tankar och forskningar om den. 
Men NU GODA NYHETER! Kolla vad som låg på min säng helt plötsligt idag:

- plus lite andra härligheter! (ser nyduschad ut... egentligen har jag bara riktigt fett hår!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela