andiiex

Jag orkar inte :(

Publicerad 2011-02-27 12:10:32 i Allmänt,

Hejsan Svejsan. 
Idag är det söndag och sista dagen på lovet, jag vill gråta. ha. Men jag ska iaf fixa ett fotoprojekt, som var meningen att det skulle varit klart förra tisdagen, men jag var lat och hade tur. Men jag måste fixa det idag, men jag har noll insperation och bara några få ynka idéer. Men snart tar jag vilken idé som helst bara för att bli av med det.

Egentligen borde jag ut och övningsköra också, men vi får väl se om jag hinner det innan simträningen för det är inte min första prioritering idag. Sedan efter simträningen ska jag till Natta, så jag hinner ingenting då, men vi får väl se hur det går. Måste få tag på en jävla hatt till fotot först! 


- Härligt dålig bild i mitt fönster xD haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela