andiiex

Min helg!

Publicerad 2011-08-29 16:00:00 i Allmänt,

Jag kom på att jag måste ju skriva några ord om hur min helg var!

Eftersom jag var småtjurig på min pojke eftersom vi inte firade vår 6-månaders dag, så lovade han mig ett firande i helgen istället, vilket jag fick :) 
Hela fredagen struntade vi i allt och mös hemma bara. Sedan på lördagen firade vi med vin, middag på Lilla Japan(jag valde det för hans skull, jag är för snäll!) och sedan Transformers Dark of the Moon på bio :) 
Efter det gick vi hem igen, åt glass och somnade med armarna om varandra till Pulp Fiction.
Han är så väldigt fin, min pojke! Jag älskar han den där! ;)


- Vår middag! (mobilbild)


- inte världens vackraste mobilbild. men något nytt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela