andiiex

så känner jag..

Publicerad 2010-09-26 20:57:10 i Allmänt,

Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt
Det vet jag när jag ser dig
Det är att leka med eld när du drar upp det här igen
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen

Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen

Jag försöker att strida mot känslan
Men den är rädd och den spelar ett spel nu

man väcker en ångest när man släcker en annan


Random saker ut Melissa Horn's låttexter som jag kände att jag behövde säga. För att de betyder... och för 
att jag är för lat för att skriva en egen text om vad som är det egentliga problemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela