andiiex

Halsfluss, tabletter och höstmys!

Publicerad 2010-09-29 13:17:32 i Allmänt,

Åååh, vad finns det inte att älska med halsfluss? Jo, svara på den ni!
Aja, saken är iaf den att jag är grymt sjuk i halsfluss och ligger jävligt illa till :o Min sänka ligger på 200 och den ska vanligtvis ligga på 2-8 xD HA. Min läkare bah: "När jag var sjuk hade jag en sänka på 102, och då orkade jag inte ens gå upp ur sängen" Aja, antibiotika har jag fått iaf :) Så nu börjar det nog gå åt det bra hållet, med tanke på att jag pallat mig upp ur sängen idag :)

För övrigt är jag gudomligt glad över att det är hööst :D För då börjar ju alla nya säsonger av alla härliga teve serier ^^ Ska kolla 3:e avsnittet av Gossip Girl nu och så såg jag precis att Cougar Town har kommit ut med ett nytt avsnitt också :D! UNDERRBAART! 

(nu behöver jag vila igen. GODNATT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela