andiiex

12 - I min handväska!

Publicerad 2010-11-30 17:00:00 i Allmänt,

Tänkte att detta inlägg skulle göra sig bäst med en fin bild på allt skit.



- Ett paraply
- En kam.
- Miniräknare
- Mini - formelsamling till matten.
- näsdukar
- Gammal snusdosa som jag använder som "knarkburk" dvs. har ipren och allergitabletter i.
- Bafucin , halstabletter.
- En tändare som jag hittade någongång.
- Två bläckpennor och en skisspenna, HB.
- My lovely usb.
- ipod + fodral
- litet hårspänne med rosett.
- Plånbok
- Vantar


+ pennskrin och kalender ALL THE TIME! De råkar bara ligga inne i vardagsrummet med resten av mina pluggsaker just nu :o Kanske borde plugga?

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2010-11-30 20:16:35

Koskit </3 Jag vill inte vara en äng...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela