andiiex

11- Mina Syskon.

Publicerad 2010-11-29 16:41:00 i Allmänt,

Jag har en bror. Han är väldigt söt och blyg. Lite sådär härligt nördig. Han gillar att spela Super Smash Bros på Nintendo 64 med mig och han gillar att prata gulligt med vår katt när han tror att ingen hör honom. 

Han pratar inte speciellt mycket, förutom när han har något nytt dataspel eller tevespel som han jätte gärna vill visa mig. Och han var ganska stolt när han hade köpt sin iphone. Just nu är jag även väldigt ledsen för min kära bror som har flyttat hemifrån för 2 månader sedan och hälsade på här hemma nu i helgen, har nu åkt tillbaka till Trollhättan utan lilla mig.

Men jag har pratat med mamma och jag kanske får ta en tors-fre ledigt för att åka till honom över en helg eller något :)



Joakim / Jocke / Jocksson / Jocke-pocke

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2010-11-29 19:42:33

Haha kossan är ledsen :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela