andiiex

Gråter sjöar.

Publicerad 2010-05-31 11:36:35 i Allmänt,

Åååh, jag satt precis och kollade på filmen "World Trade Center" som handlar om två poliser som var inne i byggnaderna när de rasade och hur de blev räddade. Jag skrev ett PM till samhällskunskapen om attackerna den 11 september 2001 och hade egentligen tänkt att se filmen som insperation, men jag glömde att jag hade den och så jag såg den idag istället för att jag är sjuk och har tråkigt. 

Men underbar film, helt fantastiskt att de överlevde och att de faktiskt är baserade på liven av John Mcloughlin och  William Jimeno. Jag kan ju bara säga att jag grät som sjutton och min tröja är nu droppande blöt och t.o.m katten som låg och sov i mitt knä blev blöt. Hur jag lyckades med det, kommer fortsätta vara ett mysterium.





- En bild på de riktiga William Jimeno och John Mclaoughlin som sitter vid ruinerna av de båda tornen.


Jag har även märkt hur fantastisk det är att ha en 42" teve där man kan spela filmer från usb-minne :O !! Fantastiskt! Nu slipper jag sitta och kolla på min lilla 15" bärbara :o ! WOW WOW WOOOW :D Det lär jag göra ofta, INFACT jag ska gå och lägga in en ny film nu, som jag kan kolla på :D !

Kommentarer

Postat av: Sandy

Publicerad 2010-05-31 14:46:49

den är så sorglig, men bra! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela