andiiex

Första dagen på lovet! YEEES

Publicerad 2010-12-22 13:27:05 i Allmänt,

Hejsan Svejsan.
Första kvällen på lovet började väl inte sådär bra, men jag överlevde. Morgonen på första dagen på lovet var inte speciellt bra heller. Men nu blire bättre! :) 

Just nu sitter jag och väntar på min deg till lussebullarna som står och jäser :) Sen ska det bakas! och sen ska det målas naglar! Bli lite fräsch till jul iaf :) 

Måste ta tag i att färga håret oxå, min utväxt är inte så fin alls! :o Ska prata med Mandusen om vi kanske kan göra det imorgon :) För det vore ju väldigt trevligt om mitt hår kunde se fint ut på julafton lixom :) hehe. Nu ska jag fortsätta att pussa på mina katter medans jag väntar på den där jobbiga degen :)


- Jag vill ha sommar eller så vill jag ha en resa utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela