andiiex

@Trollhättan.

Publicerad 2010-08-30 09:32:16 i Allmänt,

Yo bloggish! It's your hoomie writin'!
Ha. Hejsvejs! Har varit dålig uppdatering denna vecka eftersom 

No1: Jag blir enormt trött efter skolan (A)
No2: Jag har hjälp bror att packa ner allt i flyttlådor och även packat själv.
No3: Vi är i Trollhättan. 

Ha. Jaaa. Men vi har iaf ägnat hela helgen åt att göra Jocksson's lägenhet väldigt fin och jag skulle väldigt gärna vilja bo här med honom men:

No1: Han vill nog inte bo med mig (A)
No2: Det är trångt i denna lägenhet.
No3: Lite långt till skolan för mig va?

.... Jag gillar listor..... 

Bror har iaf gått till skolan för typ en timme sedan och han börjar ju sin första dag på högskolan idag :) Jag fattar inte hur han kan vara helt lugn.. Jag skulle sitta och hyperventilera i en timme för att jag skulle vara så nervös! Aja, han verkade lugn och sansad! DUKTIGT BRORSAN! 

Just nu har jag precis tagit hand om disken från imorse och ska snart dra fram dammsugaren och ta bort allt damm och sågspåns skit från när vi mekade möbler och så. Lite Bilder kan jag bjuda på.

- Den lilla så kallade "matsalen"


- Vardagsrum/sovrum. Sängen står nere i vänstra hörnet, där min handduk ligger (A) ha.


- Lilla köket! Och så ser man glasdörrarna in till matsalen.


Nu ska jag göra någon nytta! Det var allt från lägenheten, jag uppdaterar snart med lite fler bilder från bl.a. jockes nya skolaaa! :O Ett ord: BOLLAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela